  • Data: 2007-01-12 04:46:31
    Temat: Re: Konto do wyplat w USA. Jakie ?
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Paweł N"
    >
    > Deutsche Bank ma VE bez prowizji dla bankomatów:
    > a.. Bank of America (USA)
    > b.. Barclays (Wielka Brytania, Kenia, Mauritius, Tanzania, Zimbabwe)
    > c.. BNP Paribas (Francja)
    > d.. Scotiabank (Kanada, Chile, Meksyk)
    > e.. Westpac (Australia, Nowa Zelandia)
    > *** blad ***

    Bank of America pobiera za to prowizje za wyplata karta VE DB. Do tego VE DB ma
    smieszne limity do wyplaty. Ja pamietam jak mialem 500zl i po 3 miesiacach wplat
    ponad 10tys/miesiecznie odmowili mi podwyzszenia limitu na karcie! LEdwo
    wytrzymalem 3 miesiace z takim smiesznym limitem. Potem pozegnalem sie z nimi,
    maja do tego system offlinowy! A niby taki globalny bank, a nie umie sobie
    poradzic w prostymi rzeczami.