  • Data: 2007-11-03 21:40:53
    Temat: Re: Konto dodatkowe sluzace jako skarbonka
    Od: "Piotrek \"Alchemik\"" <k...@t...pl.spam.won> szukaj wiadomości tego autora

    Michal Raczko wrote:
    > Witam,
    >
    > czy jest jakis bank, ktory oferuje prowadzenie konta i przelewy krajowe
    > za darmo. Pobiera jedynie oplate za wydanie i/lub uzytkowanie karty
    > debetowej do rachunku, ale nie wymaga posiadania takiej karty? Chce
    > zalozyc konto dodatkowe - skarbonke. Glowne konto juz mam. Teraz chce
    > zalozyc konto gdzie bede sobie mogl przelewac pieniadze, ktore bede na
    > cos tam sobie zbieral. Nie jest mi potrzebna do niego karta bankomatowa,
    > bo jak juz uzbieram, to przeleje na konto glowne. Karta bankomatowa moze
> [...]

    WItam,

    ja polece Polbank - ich konto oszczednosciowe idealnie nadaje sie do
    odkladania kaski na cos
    lub BGZ - nie placi sie za nic, karta jest 2 pln za miesiac, ale nie
    trzeba jej wyrabiac. System internetowy OK

    MBanku nie polecam, jakos tak zalatwienie czegokolwiek tam przekracza
    moje umiejetnosci komunikacyjne

    (Zeby nie bylo, konta mam w kazdym z tych bankow)

    Pzdr

    Piotrek