  • 1. Data: 2007-11-03 12:37:48
    Temat: Konto dodatkowe sluzace jako skarbonka
    Od: Michal Raczko <U...@p...pl>

    Witam,

    czy jest jakis bank, ktory oferuje prowadzenie konta i przelewy krajowe
    za darmo. Pobiera jedynie oplate za wydanie i/lub uzytkowanie karty
    debetowej do rachunku, ale nie wymaga posiadania takiej karty? Chce
    zalozyc konto dodatkowe - skarbonke. Glowne konto juz mam. Teraz chce
    zalozyc konto gdzie bede sobie mogl przelewac pieniadze, ktore bede na
    cos tam sobie zbieral. Nie jest mi potrzebna do niego karta bankomatowa,
    bo jak juz uzbieram, to przeleje na konto glowne. Karta bankomatowa moze
    wiec byc dowolnie platna - byle bank nie wymagal jej wyrobienia przy
    zakladaniu konta. Za to zeby prowadzenie konta i przelewy byly darmo.

    Pozdrawiam,

    --
    Michal Raczko

  • 2. Data: 2007-11-03 12:39:12
    Temat: Re: Konto dodatkowe sluzace jako skarbonka
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Lis, 13:37, Michal Raczko <U...@p...pl>
    wrote:
> [...]
    > wiec byc dowolnie platna - byle bank nie wymagal jej wyrobienia przy
    > zakladaniu konta. Za to zeby prowadzenie konta i przelewy byly darmo.

    Polbank
    mBank

  • 3. Data: 2007-11-03 13:35:38
    Od: Michal Raczko <U...@p...pl>

    krzysztofsf wrote:
    > Polbank
    > mBank

    No wlasnie poki co moim faworytem jest mBank, choc ma on oplaty za
    przelewy. Nie patrzylem nawet na Polbank, bo duzo o nim bylo negatywnych
    opinii na grupie swojego czasu. Czy teraz sie cos polepszylo?

    Pozdrawiam,

    --
    Michal Raczko

  • 4. Data: 2007-11-03 14:48:58
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sat, 03 Nov 2007 05:39:12 -0700, krzysztofsf wrote:

    > Polbank
    > mBank

    Jeszcze e-Konto w Lukasie.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 5. Data: 2007-11-03 15:05:04
    Od: Autor <a...@n...chce.spamu.pl>

    Dnia Sat, 03 Nov 2007 14:35:38 +0100, Michal Raczko napisał(a):

> [...]
    > przelewy. Nie patrzylem nawet na Polbank, bo duzo o nim bylo negatywnych
    > opinii na grupie swojego czasu. Czy teraz sie cos polepszylo?

    To nie przelewaj tylko wyrob sobie bezplatna karte do Mbanku i bedziesz
    mogl wyplacac za darmo, albo plac za te rzeczy, na ktore masz zbierac ta
    karta.

  • 6. Data: 2007-11-03 15:16:26
    Od: Michal Raczko <U...@p...pl>

    Marcin Mokrzycki wrote:
    > Jeszcze e-Konto w Lukasie.

    Co do e-Konta w Lukasie:

    1) Czy musze wykupic token (36zl rocznie) zeby robic przelewy przez
    internet?
    2) Czy musze wyrabiac karte debetowa Visa Electron do rachunku (oplata
    1zl miesiecznie przy braku regularnych wplywow)?

    Pozdrawia,

    --
    Michal Raczko

  • 7. Data: 2007-11-03 15:28:32
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    jeszcze OKO oprocentowane w ING. Reklam nie oglądasz ? ;)

  • 8. Data: 2007-11-03 15:40:02
    Od: Michal Raczko <U...@p...pl>

    Jacek wrote:
    > jeszcze OKO oprocentowane w ING. Reklam nie oglądasz ? ;)

    Oj nie. ING odpada. Wyjatkowo nie lezy mi ich system online.

    --
    Michal Raczko

  • 9. Data: 2007-11-03 16:34:19
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sat, 03 Nov 2007 16:16:26 +0100, Michal Raczko wrote:

    > Co do e-Konta w Lukasie:
    >
    > 1) Czy musze wykupic token (36zl rocznie) zeby robic przelewy przez
    > internet?

    Nie. Masz możliwość swobodnego i darmowego definiowania bodajże 5 odbiorców
    w oddziale banku lub za pomocą infolinii.

    > 2) Czy musze wyrabiac karte debetowa Visa Electron do rachunku (oplata
    > 1zl miesiecznie przy braku regularnych wplywow)?

    Nie musisz.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 10. Data: 2007-11-03 17:52:44
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 3 Nov 2007 17:34:19 +0100, Marcin Mokrzycki
    <m...@p...pl> wrote:

    >Nie. Masz możliwość swobodnego i darmowego definiowania bodajże 5 odbiorców
    >w oddziale banku lub za pomocą infolinii.

    nie ma ograniczenia na liczbę odbiorców.

    --
    Jarek Andrzejewski