  • Data: 2007-02-03 12:28:33
    Temat: Re: Konto firmowe - gdzie?
    Od: "owl" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Lut, 03:31, Tomasz Motyliński <m...@w...eu> wrote:
    > Witam,
    >
    > Z powodów a który nie będę tu pisał coraz mniej podoba mi się PKO BP S.A.
    > Zaczynam się powoli rozglądać, za jakimś normalnym bankiem, który będzie
    > traktował małą firmę jako poważnego klienta, a nie tylko zastanawiał się
    > jak na nim zarobić. Możecie coś polecić? Z jakim banków korzystacie, co
    > Wam, się podoba a co nie?

    w grudniu założyłam konto firmowe Business Expert w Multibanku. opłata
    15 zł za wszystko: w tym m.in karta debetowa, wszystkie przelewy za 0
    zł. dla mnie super, bo przelewów mam przynajmniej kilkanaście
    miesięcznie. w styczniu zainteresowałam się dlaczego nie pobrali mi
    tej opłaty 15 zł. zapytałam konsultantkę w oddziale i niespodzianka
    jakże miła... podobno do końca grudnia mieli taką promocję, że jeśli
    ktoś złożył wniosek o otwarcie konta przez internet, to opłata za
    prowadzenie konta do końca korzystania z konta będzie wynosić 0 zł. a
    reszta zostaje jak było, czyli przelewy i kartę mam nadal bez opłat.
    Rewelacja.
    jedyny minus - chociaż niewielki, to obroty przynajmniej 2000 zł
    miesięcznie ale liczone jako średnia z 3 miesięcy. czyli wystarczy że
    raz wpłynie za fakturę kwota 6000 zł i spokój na trzy miesiące.
    Polecam gorąco
    owl