  • Data: 2007-02-11 21:45:49
    Temat: Re: Konto firmowe - gdzie?
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W poście <1...@j...googlegroups.com

    owl <a...@i...pl> m.in. napisał(a)::

    > w grudniu założyłam konto firmowe Business Expert w Multibanku. opłata
    > 15 zł za wszystko: w tym m.in karta debetowa, wszystkie przelewy za 0
    > zł.

    Karta debetowa? Czyli inna forma karty kredytowej? Ile procent?

    > dla mnie super, bo przelewów mam przynajmniej kilkanaście
    > miesięcznie.

    Jakbym miał kilkanaście tylko to bym nie marudził.

    > jedyny minus - chociaż niewielki, to obroty przynajmniej 2000 zł
    > miesięcznie ale liczone jako średnia z 3 miesięcy.

    To akurat nie problem.

    A dopytam, czy jak ustawie przelew na termin po tygodniu to jest opcja
    blokady środków na ten przelew? Tak, żeby nie można było już ich w żaden
    inny sposób podebrać? Czy mają serwis sms podobny do inteligo informujący o
    każdej transakcji na koncie?

    --
    Tomasz Motyliński
    Linux jest dla leniwych, raz zainstalowany działa wiecznie