  • Data: 2008-09-16 19:34:19
    Temat: Re: Konto firmowe z darmowymi przelewami w cenie
    Od: "Alter Ego" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał(a):

    > Multibank ma takie konto (First Class). Z poziomu oferty oceniam, że to
    > taki Aquarius tyle że biznesowy.

    Mam Aquariusa jaki klient indyw., ale przy dużej liczbie przelewów ich system
    internetowy się kompletnie nie wyrabia. Kiepsko szuka się po datach i za
    pomocą CTRL-F ;)

    BTW konta dla firm w Multi są tylko dla niewielkich przedsiębiorstw, sp. z
    o.o. już tam nie założy - tak mi przynajmniej wytłumaczono w oddziale.