  • Data: 2007-07-20 10:06:48
    Temat: Re: Konto glowne - jakie najlepsze ?
    Od: Quental <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie potrzebuje teraz kredytu. Poza tym tutaj pojawia mi sie takie
    > pytanie : czy kredyt hipoteczny w Multi jest lepszy niz w innych bankach
    > ? Zreszta, znajac ich procedury to pewnie i tak by mi kredytu nie dali :)

    Akurat jak bra em to najlepsze (porównywalne) warunki by y w Multi
    (by a jaka promocja czy co ) i w Fortisie. Wybra em Multi, bo i tak
    chcia em tam mie konto a extrasy mnie tylko do tego dodatkowo
    przekona y.
    A tak dodaj c jeszcze par s ów do dyskusji - chyba wol mie wszystko
    w jednym miejscu (cho pewnie k óci si to z przekonaniem niektórych
    bywalców listy), ni ror tutaj, fundusze tam, kart gdzie indziej, a
    kredyt jeszcze gdzie indziej. Przechodzi em kiedy przez okres
    posiadania 4 rachunków, ilu tam kart itd. i teraz po prostu mi si
    nie chce. Multi nie jest idealny pod ka dym wzgl dem, ale ma w sumie
    (bior c pod uwag wszystkie us ugi) wi cej plusów dodatnich, ni inne
    banki, które rozwa a em (jaki rok temu) przed za o eniem tam
    rachunku. I przyznaj , e generalnie jeszcze nie mia em ani jednego
    k opotu z partyline, konsultantami w banku itd. Mo e jak na razie mam
    szcz cie :)
    Tak czy siak, pewnie, nawet jakbym mia p aci za obs ug tego
    rachunku, to bym go tam mia ...

    Pozdrowienia,