  • 1. Data: 2007-07-16 15:47:23
    Temat: Konto glowne - jakie najlepsze ?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Posiadam od kilku lat konto w Multibanku. Tym niemniej ostatnio bank ten
    zaczyna mnie strasznie denerwowac. Nie dadza mi kredytu odnawialnego,
    nie chca podwyzszyc mi limitu na KK itp. itd. Z uwagi na powyzsze
    zastanawiam sie nad zmiana glownego konta na jakies inne.

    Wiekszosc rzeczy, ktore mam w Multu (Multimax, fundusze) bede mial
    darmowo w mBanku, gdzie konto rowniez posiadam (eMax+, fundusze). Tym
    niemniej potrzebuje jakiegos konta z darmowymi przelewami, przystepna
    obsluga online i ogolnie jak najlepszego :) Przelewy w Citi, gdzie
    rowniez mam konto niestety sa tragiczne, po prostu ktos przegial z
    zabezpieczeniami i czesto zrobienie przelewu jest niemozliwe.

    Przegladalem troche oferte Millenium (mam tam KK), gdzie konto moglbym
    miec darmowe (zarowno to zwykle jak i Premium), co jednak jakas tam
    zaleta jest. Karta debetowa do tego konta jest mi zbedna (nie wiem czy
    mozna zrezygnowac). Jakies opinie z uzywania tego banku ? Zalezy mi tez
    na jakichs elastycznych procedurach i przynajmniej odrobine
    wykwalifikowanym personelu (tak wiem, z tym bedzie ciezko).

    KK mam rowniez w Raiffeisen, ale jak wyglada konto osobiste w tym banku
    nie mam pojecia, bo nie starczylo mi juz czasu zeby poczytac. Poza tym
    ich system online, przynajmniej w przypadku KK, jest taki sobie.

    Rozwazam tez otwarcie konta na okres probny, ale jak to bywa z kontami
    przez krotki czas i tak wszystkie wady nie wyjda, bo te ujawniaja sie
    wtedy kiedy najbardziej jest to niewskazane.

    Ktos doradzi ? Ktorych kont uzywacie jako glownych rachunkow ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 2. Data: 2007-07-16 16:03:01
    Temat: Re: Konto glowne - jakie najlepsze ?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    ra9om1ak napisał(a):
    > Nie bede oryginalny, jak napisze cos, o czym pewnie wie 99 % userow :/
    > Odradzam PKO BP. Obsluga konta prawie 7 zl mies., przelewy 0,50 zl - to
    > wedlug mnie jest drogo - jedyny atut to duza liczba bezprowizyjnych
    > bankomatow, ale jak ktos mieszka w duzym miescie, to spokojnie moze to
    > olac.

    Ja pieniadze z bankomatu podejmuje srednio raz na miesiac. W przypadku
    konta direct Citibanku mam jedna darmowa wyplate z dowolnego bankomatu
    (a pozniej z bankomatow Citi i Euronetu tez darmowo) wiec starcza mi to
    w zupelnosci.

    > No moze takze dosc duza bezawaryjnosc konta online.

    To jest chyba juz standardem.

    > Nie wiem, jak z obsluga w PKO BP w "okienku", bo bylem tam tylko pare razy.
    > Ogolnie wychodzilem zniesmaczony ("przeciez moze Pan miec dwie karty
    > kredytowe", "po co Panu debet").

    Wiem... dlatego na PKO BP raczej sie nie zdecyduje (tak samo jak i na
    Peako).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2007-07-16 18:04:06
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
    > skoro Multi nie chcesz to polecam konto24.pl w BZWBK, przyjazny system,
    > a przelew 50 gr co jest jeszcze do przelkniecia, debetowka gratis w
    > pierwszych dwoch latach

    To nie o to chodzi, ze nie chce... ale skoro w innym banku dostaje z
    ulicy KK z wiekszym limitem niz mam w Multi, pomimo ze do Multi wplywa
    kazdego miesiaca calkiem duzo pieniedzy, a od kwietnia wyrobilem juz
    prawie na KK limit, ktory mnie zwalnia z oplaty rocznej to chyba nie ma
    sensu zebym sie uzeral i ponawial prosby o cos czego tak czy inaczej nie
    dostane. Po prostu z Multi nie ma rozmowy "nie bo nie".

    A przelewy po 50gr to mam w mBanku, wiec jaka przewage ma BZWBK ?

    Zrobilbym sobie konto glowne z Citi ale tam ciezko przelewy robic (durna
    autoryzacja).

    W Millenium moglbym miec konto Premium za darmo ale jakos nie wiem, nie
    mam przekonania.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2007-07-16 18:24:09
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    [ciach]

> [...]

    Nie wiem, jak z obsluga w PKO BP w "okienku", bo bylem tam tylko pare razy.
    Ogolnie wychodzilem zniesmaczony ("przeciez moze Pan miec dwie karty

    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 5. Data: 2007-07-16 19:21:28
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > miec darmowe (zarowno to zwykle jak i Premium), co jednak jakas tam
    > zaleta jest. Karta debetowa do tego konta jest mi zbedna (nie wiem czy
    karte musisz miec, bo bez niej nie wygenerujesz hasla 2 do przelewow
    internetowych, pozniej jezeli nie masz zamiaru korzystac z bankomatow -
    karta bedzie niepotrzebna

    > Jakies opinie z uzywania tego banku ? Zalezy mi tez
    > na jakichs elastycznych procedurach i przynajmniej odrobine
    > wykwalifikowanym personelu (tak wiem, z tym bedzie ciezko).
    BARDZO ciezko, wlasnie zlikwidowalem (dzisiaj) konta w Multi, zostawilem
    sobie tylko kk, pracownik banku nawet mial problem z zamknieciem konta,
    pytal innych, gdzies dzwonil...

    zlikwidowalem konto dlatego, ze przelewy >30 000 zł mozna robic TYLKO w
    placowce banku, nie ma innej opcji, a w placowkach kolejki i samo
    wykonanie przelewu rowniez trwa dosc dlugo (2 dokumenty tozsamosci,
    sprawdzenie podpisu)
    napisalem pismo w sprawie zwiekszenia limitu, ale nie raczyli mi nawet
    odp. ;-(

> [...]
    > wtedy kiedy najbardziej jest to niewskazane.
    >
    > Ktos doradzi ? Ktorych kont uzywacie jako glownych rachunkow ?
    korzystam z Multi, BZWBK i TBP...

[...]

    RobertS
    GG:32360

  • 6. Data: 2007-07-16 19:25:39
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Mithos"
> [...]
    > ujawniaja sie wtedy kiedy najbardziej jest to niewskazane.
    >
    > Ktos doradzi ? Ktorych kont uzywacie jako glownych rachunkow ?

    sprobuj w Toyota Banku - przelewy darmowe, mozna je wrzucac do koszyka
    i wyslac jednym podpisem do wysyłki
    karta wypukla debetowa VC - chyba przymusowa - raz sie placi 30 zl i
    chyba 3 wyplaty w bankomatach darmo (na miesiac)
    samo konto darmowe ale maja dużo błędów - np nie umieją pokazac salda
    pocz i koncowego poprawnie, a jak sie wybierze zeby pokazal co robione
    kartą to pokazuje cala historie ROR-a - dla nich karta i konto to
    jedno i to samo

    to jest konto do wyprobowania, ja juz mam glowne inne (e-pakiet w
    Fotisie, teraz niedostepne dla nowych klientow)
    Jak sie ma takie konto z bezplatnymi przelewami to można do pary użyć
    np Inteligo (jak masz gdzies bankomat pkobp)
    *** blad ***

  • 7. Data: 2007-07-16 19:32:47
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > karta wypukla debetowa VC - chyba przymusowa - raz sie placi 30 zl i
    > chyba 3 wyplaty w bankomatach darmo (na miesiac)
    nie jest (nie byla) przymusowa, bo konta mam a karty nie, ale za to 3
    wyplaty z jakichkolwiek bankomatow gratis, pozniej 4,5zl

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 8. Data: 2007-07-16 19:43:30
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
    > nie jest (nie byla) przymusowa, bo konta mam a karty nie, ale za to 3
    > wyplaty z jakichkolwiek bankomatow gratis, pozniej 4,5zl

    Ja gotowke wyplacam raz na miesiac (sporadycznie czesciej ale to
    naprawde sporadycznie jak cos wiekszego musze kupic za gotowke). Do tego
    celu idealnie mi sie sprawdze Citi - jedna darmowa wyplata z DOWOLNEGO
    bankomatu za 0 zl.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 9. Data: 2007-07-16 19:59:38
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    RobertS pisze:

    [...]

> [...]
    > placowce banku, nie ma innej opcji, a w placowkach kolejki i samo
    > wykonanie przelewu rowniez trwa dosc dlugo (2 dokumenty tozsamosci,

    Co ? Taki jest limit w multi ? Dziwne rzeczy mówisz.

    KJ

  • 10. Data: 2007-07-16 20:06:33
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > Co ? Taki jest limit w multi ? Dziwne rzeczy mówisz.

    Chodzilo chyba o Millenium.

    --
    pozdrawiam
    Mithos