  • Data: 2006-03-24 21:17:46
    Temat: Re: Konto internetowe.
    Od: Bronislaw Wolyniec <w...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 24 Mar 2006 08:23:09 +0100, Slawek Kos napisał(a):

    > Najwieksza sposrod malych kwot pozostaje ciagle mala kwota...;-)

    Jak widze wszedzie przelewy za 0zl lub za 0,5zl to dla mnie 0,99zl to jest
    drogo.

    > Z zycia wziete: 7 stalych platnosci miesiecznie
    >
    > W Inteligo
    > 2x0,00zl bo sa do PKO BP (wyciales to info...;-)

    Z mojego zycia (przelewy stale):
    BPH (ubezpieczenie)
    BPH (internet)
    BISE (czynsz)
    BISE (fundusz remontowy)
    Bank Handlowy (prąd, 3 albo 4 przelewy w roku)
    PKO BP (gaz, przelew raz na 6 m-cy)

    > Kazdy wybiera dla siebie...

    No wlasnie. Jak widac ja nie skorzystalbym z tego, ze Inteligo to PKO i
    darmowe przelewy. Nie korzystam rowniez z karty w internecie. Mieszkam w
    miescie.
    Zreszta polecilem Inteligo, ew. Allekarte. Tylko zwrocilem uwage, ze
    przelewy w Inteligo sa co najmniej 2x drozsze niz u konkurencji.

    Pozdrawiam,
    BW.
    http://www.bwportal.pl
    Twoje finanse...