  • Data: 2007-05-30 17:36:39
    Temat: Re: Konto internetowe w Getin - polecam
    Od: C...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Maj, 17:37, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > wiele bankow go powiela i sie sprawdza
    Patrząc na ilość wkurzonych na firmę kurierską osób [trochę ich jest]
    to nie zawsze.

    > dlaczego mam sie zwalniac z pracy jak sie umawiam z kurierem? do mnie
    > kurier czasem przyjezdza ok. 22.00 i czekam na niego w pracy lub w domu,
    > a placowki bankow sa czynne max do 19.00 i zeby tam pojsc trzeba sie
    > zwolnic z pracy,
    Zależy od godzin pracy, poza tym nie wszędzie kurier będzie chciał
    przyjechać o 22.00 i nie zawsze będzie o czasie, akurat ja wolę pójść
    do oddziału niż czekać. Miałem przypadek że kurierowi siadła komórka i
    był pół godz. wcześniej niż się umówiliśmy - całe szczęście że akurat
    przyszedłem wcześniej. Inaczej pewnie bym przynajmniej dzień czekał.
    Dlatego mam lekką awersję do umawiania się na konkretną godz. -
    czasami paradoksalnie szybciej może wyjść postać w oddziale :)

    > idealnie, gdyby mozna bylo i korespondencyjnie i w oddziale - w koncu
    > klient nasz pan ;-)
    Zgadzam się :)
    Ale mam nadzieję że w przypadku omawianym model: oddziały+konto
    internetowe sprawdzi sie lepiej niż w jakimś macbanku gdzie oddziałów
    niet i sobie można niektóre sprawy przez telefon załatwiać i
    załatwiać.