    From: "brum" <b...@o...eu>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto osobiste Citibank - opłata
    Date: Thu, 21 Jul 2011 19:07:01 +0200

    > Można polać, a za minutę np. spłacić w systemie zadłużenie ich kk. Albo
    > posłać dalej w kolejnej sesji, tego samego dnia. Można też w ratach.

    bank zaklada, ze wiekszosc klientow bedzie posiadac staly wplyw, np.
    wynagrodzenie albo inny rodzaj dochodu
    dzieki temu pojawi sie osad, platnosci karta, moze jakis kredyt biezacy,
    moze karta kredytowa
    od czegos trzeba zaczac i tym czyms jest staly wplyw
    naturalnie, istnieje pewna grupa klientow, ktora przelewa minimalna kwote i
    chwile pozniej wyplaca ja z bankomatui, uzywajac do tego celu maksymalnej
    liczby wyplat, dzieki czemu bank wylacznie doklada do takiego osobnika
    oczywiscie, nalezy dzialac w interesie wlasnym, a nie troszczyc sie o
    interes banku, ale czasem warto tez pomyslec o zbudowaniu jakiejs pozytywnej
    relacji, zwlaszcza z bankiem typu handlowy, moze sie to kiedys przydac
    piszac "pozytywna relacja" nie mam na mysli "dac sie oskubac", ale nie jest
    to na pewno wybieranie wisienek i spieprzanie w podskokach do innego banku
    po inna promocyjke