  • Data: 2008-11-25 21:39:44
    Temat: Re: Konto oszczednościowe >7%
    Od: " finder24" <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arkadiusz <w...@w...pl> napisał(a):

    > Ze względu na dość liche oprocentowanie kont w mbanku (6%) i WBK (5,5%)
    > poszukuje innego wyżej oprocentowanego.
    >
    > Wiem, że Lukas ma 8% ale tylko do stycznia więc odpada.
    >
    > Jakie banki mają konta oszczędnościowe z oprocentowaniem >7%.
    >
    > Ważne jest aby konto:
    > - było bez opłat, gwiazdek i jakiś "cudactw";
    > - bez tokena i papierowych haseł jednorazowych (potwierdzanie SMS);
    > - miało dobry podgląd on-line (odpada Polbank)
    >
    > Pozdrawiam

    Lukas może i do stycznia, ale to wciąż jakieś 2 miesiące. W tym czasie
    zachowujesz w miarę swobodny dostęp do gotówki i masz aż 8%. Ja bym założył,
    bo konto jest darmowe jeśli zrezygnujesz z kart debetowych. A w międzyczasie
    jak już będziesz miał te 8% to się będziesz zastanawiał. Znajdziesz coś
    lepszego i zamykasz konto. Zero sentymentu.

    finder24