  • Data: 2011-08-09 12:42:54
    Temat: Re: Konto w Meritum
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Waldek" j1qi04$mt6$...@n...onet.pl

    > Czyzbys byl ministrantem ? :D

    Nie. A US dobiera się do dupy ministrantom? :)

    [księża KRK dobierają się do genitaliów dziecięcych -- bo są przeciwnikami Boga;
    rżną się ze studentkami, aby je pozbawić możliwości założenia zdrowej :) rodziny;
    rżną dzieci -- w tym samym celu; namawiają do ,,poświęceń'', utrapień, rezygnacji
    z wygód ,,tego świata'' (wbrew oficjalnej nauce KRK -- polecam Kobierce Klemensa
    Aleksandryjskiego, uznanego :) powagą KRK Ojca KRK -- jednego z wielu Ojców KRK,
    choć żyjącego kilkaset lat przed powstaniem KRK) i ,,blasków tego świata'', gdyż
    nienawidzą Boga; ale ja wolę o tym nie pisać i nie mówić otwarcie]

    Wątpię w to -- widać,że moja wiara nie jest silna. ;) (skoro opętują mnie zwątpienia)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'