    From: "Marcin Bawolski" <b...@y...co.uk>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto w Niemczech - znowu
    Date: Tue, 24 Dec 2002 08:56:23 +0100

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    news:au82lt$lgr$1@news.tpi.pl...
    > Witam!
    > Ze wzgledu na doswiadczenia opisane w poscie "Nordea - plus minus" szukam
    > konta w ktoryms z bankow niemieckich z dostepem przez internet, z niskimi
    > oplatami i niskimi wymaganiami (salda/obroty). Chcialbym zalozyc takie
    > podczas maksimum jednej wizyty w Niemczech (albo lepiej wirtualnie). Raz -
    > dwa razy w miesiacu planuje dokonywac przelewow na kwoty ok. 1 tys. Euro.
    > Nie ukrywam, ze interfejs w jezyku angielskim jest mile widziany.
    > Znacie jakis bank bliski mojego idealu?
    >
    > Pozdrawiam,
    > BaLab

    Witam,

    Ja zalatwilem bezproblemowo konto w Deutsche Bank 24 ( www.db24.de ) -
    wystarczyla jedna wizyta w oddziale, konto OnLine za 3,07Euro miesiecznie,
    wyplaty z bankomatow DB na calym swiecie bez prowizji ( w Polsce tez) Nie ma
    minimalnej kwoty jaka musi wplywac na konto. Z tego co pamietam, to dostep
    przez www jest tez po angielsku. Wczesniej probowalem otwierania konta w
    typowo wirtualnych bankach ( www.netbank.de , www.norisbank.de ,
    www.1822direkt.de , www.advance-bank.de i zawsze wymyslali jakies problemy,
    choc poczatkowo polskie obywatelstwo i brak zameldowania w EU nie byl
    problemem.

    Marcin