    From: "Grzes" <p...@S...o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto w PLN i GBP - BZWBK czy NORDEA?
    Date: Thu, 6 Oct 2005 12:14:04 +0200

    Użytkownik "spot" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:di2n6s$keu$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witajcie,
    >
    > Muszę dzisiaj podjąć ostateczną decyzję co do założenia konta walutowego -
    > GBP (oraz w PLN, celem przelewania środków z walutowego). Po wstępnej
    > analizie, wybrałem oferty NORDEA i BZWBK i teraz waham się, którą z nich
    > wybrać. Szczerze mówiąc, jakiś "głos" przekonuje do BZWBK - z uwagi na
    > bardziej zaawansowaną ofertę. Prowizje mniej więcej podobne, więc
    > interesuje mnie przede wszystkim : jakość obsługi, stosunek do klienta i
    > niezawodność narzędzi elektornicznych (online, IVR, SMS).

> [...]

    Ja mam konto walutowe w EUR i konto w PLN w BZWBK. Jestem zadowolony, serwis
    w internecie chodzi bez zastrzeżeń, robie czasami przewalutowania między
    kontami. Za prowadzenie konta walutowego się nie płaci, za złotówkowe to
    zależy jakie. Jak masz konto w allegro albo masz mniej niż 30 lat to też nie
    będziesz płacił za złotówkowe (Allekonto lub Konto<30 - chyba tak się
    nawyzają). Ja na konto walutowego nie dostaję kasy z zagranicy, ale gdybyś
    korzystał z tego to BZWBK niestety troche kasuje za przekazy SWIFT
    przychodzace, najczesciej 25 zł.
    Ale poza tym jest OK.

    Grześ
    gg 5663072