  • Data: 2010-01-15 10:05:33
    Temat: Re: Konto w Polsce - gdzie?
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    pmlb wrote:

    > No i prosze, kolejny dzien z 10cm pokrywa sniegu i -8st. i w Polsce
    > chaos komunkacyjny na torach... opoznienia siegaja 3, 4 a nwet
    > slyszalem o 8 godzinach. Samo PKP nie wie gdzie pociagi stanely;) Cos
    > mi sie zdaje, ze w Polsce jest coraz "lepiej". Za chwile zero stopni
    > bedzie tragedia...

    Chrzanisz, za przeproszeniem, Londynczyku.

    Do mnie do pracy pare osob dojezdza pociagami i nie widza problemu.
    Wiekszosc opoznien dotyczylo pociagow, ktore jada przez CMK, bo tam byly
    problemy. Ale to jest tylko _JEDNA_ trasa, ktorych setki w Polsce.
    A przeciez pismaki nie napisza o 100 pociagach o czasie, tylko o dwoch
    opoznionych.

    Zobaczmy jak jest w tej Twojej metropolii.
    Przed swietami (okolo 18-20.XII) mialem na dwa dni leciec do Londynu.
    Bilety kupione, hotel zarezerwowany, w Poznaniu mroz jak jasna dupa,
    sniegu do pol lydki. Pojechalem rano do portu lotniczego, plugi jezdzily
    po lotnisku jak szalone.

    Odloty: Frkankfurt: o czasie, Warszawa o czasie, Barcelona: o czasie,
    Monachium: o czasie, Londyn: anulowano. Drugi Londym (10 godzin
    pozniej): anulowano!!!!. Kilka kolejnych dni byl kibel, bo nie radzicie
    sobie ze sniegiem. Przelozylem podroz na marzec i mam nadzieje, ze do
    tego czasu opanujecie sytuacje.

    Zeby nie bylo OT: na Lawicy sa bankomaty BZWBK, Peako, PKO BP i dwa
    kantory z koszmarnymi cenami walut ;)

    Wwieslaw