  • Date: Wed, 04 Jul 2007 09:56:33 +0100
    From: Fenix <e...@g...home>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto w UK?

    MarekZ napisał(a):
    > Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ale nie załozysz sobie żadnego Passport, bo to ściema dla naiwnych
    > ciemniaków promowana zresztą przez polski "hsbc", tylko normalny rachunek.
    > No chyba że kręci cię gratisowa karta SIM do rachunku Passport, ale
    > finansowo to jest bez sensu, nawet przy cenie 60 funtów za rok z góry.
    >
    > marekz

    Dokladnie, nie zakladaj zadnego konta passport, tylko normalne. Moze na
    poczatek powiedza ci ze mozesz tylko Basic Account a nie Bank Account,
    ale po pol roku mozesz je zamienic na pelne konto (oba sa bezplatne).
    Jak masz rodzine to bierz ze soba, calkiem inaczej patrza jak bedziesz
    wygladal na goscia ustabilizowanego. W moim przypadku podzialo to ze
    moja zona byla w ciazy. Tak naprawde to wszystko zalezy od widzimisie
    tego goscia co ci zaklada konto. Kumpel pracowal tutaj od 2 lat,
    zarabial 2 razy wiecej niz ja, a nie dostal kredytowki nawet po
    odwolaniu, a ja 3 tyg. po przyjezdzie, jeszcze nie zaczalem pracy, adres
    Guest House i dostalem Mastercarda z 3tys. limitu plus debet na koncie.
    Tak wiec oni to daja chyba losowo.

    Pozdr.
    Fenix