  • Data: 2006-01-28 22:19:03
    Temat: Re: Konto w euro i USD, gdzie najlepiej, tanio
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Gdzie najlepiej jest zalozyc konto w USD i EURO ?
    > Dostep przez net, najlepiej bez prowizji.
    > Gdzie do takiego konta moga mi dac Vise Clasic ?
    > Czy wszedzie jest wymog ze konto musi byc tam min 6 -12mies. zebym ja
    > dostal
    > ?

    Chyba wszedzie taki wymog. Rachunek walutowy z podpieta do niego karta Visa
    Classic to tylko BPH. W PEKAO wprawdzie mam Vise Classic dolarowa, ale
    antyczny system tego banku jest taki, ze VC nie masz podpietej do rachunku
    walutowego, a masz oddzielny rachunek na nia prowadzony w CKC - o ile
    rachunek walutowy widzisz przez internet, o tyle rachunku karty VC juz nie -
    trzeba dzwonic.

    Jesli chodzi o Euro, to WBK ma Mastercarda podpietego do rachunku w Euro,
    rachunek bezplatne prowadzenie, karta 10euro/rocznie, jest podglad
    transakcji przez internet (niestety aktualizowany bodajze raz na dobe).

    Pozdrawiam
    Sebastian.