eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKonto walutowe w polskim banku bez opłat za przelewy zewnętrzne do innego banku w Polsce? › Re: Konto walutowe w polskim banku bez opłat za przelewy zewnętrzne do innego banku w Polsce?
  • Data: 2015-09-12 23:14:04
    Temat: Re: Konto walutowe w polskim banku bez opłat za przelewy zewnętrzne do innego banku w Polsce?
    Od: W <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poszukiwacz wystukał, co następuje:

    > Witam,
    > Poszukuję konta walutowego (konkretnie EUR) w polskim banku ale
    > bez opłat za przelewy walutowe zewnętrzne do innego banku w Polsce.
    > Aktualnie mam w mBanku (eMax walutowy) i jest tam wysoka opłata
    > za takie przelewy a chcę co jakiś czas korzystać z wymiany
    > EUR/PLN na cinkciarzu więc przelew zewnętrzny walutowy jest mi
    > potrzebny.

    Eeee? Ale primo - do cinkciarza i tak idzie wewnątrzbankowo więc
    (najczęśćiej) bezpłatnie i względnie szybko, a po wtóre - nawet jak masz
    konta w walucie w dwóch różnych bankach to zamiast robić bezpośrednio
    BankA->BankB można właśnie przez Cinkciarza - za darmo (chyba, że śmieszny
    bank) i chyba nawet szybciej ;)
    (przerabiane na kontach w USD w ING i sync)