  • Data: 2012-04-15 08:51:08
    Temat: Re: Konto walutowe z kartą płatniczą (USD)
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 14 Apr 2012 12:12:45 -0700, Michal Pl napisał(a):

    > W moim pytaniu chodziło o konto wyłącznie do płatności w USD na eBayu
    > itp. :). Przeszukałem i najtańszy jednak jest BZWBK z tą opłatą za
    > kolejne lata w wysokości 10 dolców. Ponieważ cinkciarz, oferuje kartę
    > przed płaconą, która uniemożliwia ChargeBacki, a niekiedy to się
    > przydaje, jak się płaci z usługi na zagranicznych stronach.

    Jeżeli nie zarabiasz w USD to chyba lepiej do płacenia na ebay (obojętnie
    jakim) będzie służyła jakaś karta z Polbanku (najlepiej VISA) albo
    ewentualnie MC. Jak jeszcze do tego dorzucisz cashback dla VISA Gold albo
    MC T-mobile to ciężko jest coś takiego pobić nawet przez cinkciarza albo
    walutomat.

    Xenocide