  • Data: 2003-05-19 12:17:02
    Temat: Re: Konto wspolne - gdzie?
    Od: k...@g...pl (Konlin) szukaj wiadomości tego autora

    Hello Slawek,

    Monday, May 19, 2003, 2:07:59 PM, you wrote:

    SK> Maja taki kaprys?
    SK> ;-)

    [...]

    To nie ja pisalem.

    SK> Zarowno pisanie pytan, jaki odpowiedzi na pbb jest dobrowolne

    Oczywiscie.

    SK> i nie ma sie co skarzyc, ze nikogo ten temat nie zainteresowal na
    SK> tyle, zeby ci napisac wypracowanie gdzie lepiej miec konto
    SK> wspolne. Konto jak konto.

    No wlasnie temat zainteresowal pare osob ale nie w tym kierunku o
    ktory pytalem. A nie cierpie jak pytam sie o cos konkretnego a kto
    inny poucza mnie czy powinienem tak zrobic czy nie. To jest moja
    sprawa czy i dlaczego chce. Prosze tylko o rade jak.

    SK> Wazniejsze by forsa byla...;-)

    Na razie jest i chodzi o to, zeby jak najwygodniej z niej korzystac. I
    o to chodzilo w moim pierwszym poscie.

    Pzdr
    Konrad Inglot

    --