    From: "sensei" <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto z Lwem Direct (ING) - gdzie haczyk?
    Date: Fri, 25 Jan 2008 09:20:15 +0100

    Użytkownik "Sagittarius" <z...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:fn30gs$3m8$1@news.interia.pl...
    > Czy jedyny haczyk polega na wpłatach i wypłatach w kasie banku? (9 PLN)
    > Jeśli tak, to przynajmniej dla mnie rewelacja - a może się mylę...
    > 0 PLN za prowadzenie
    > 0 PLN za przelewy przez net
    > 0 PLN za kartę (o ile zatankuję sobie paliwo LPG dwa razy :)))
    >
    > I już? czy chopaki chcą mnie wykolegować?

    haczyk polega na tym ze to juz bylo raz testowane w ING. Pare lat temu
    mialem u nich konto z bezplatnym prowadzeniem i bezplatnymi przelewami. Z
    czasem okazalo sie ze to byla tylko promocja i szybko wprowadzili oplaty za
    prowadzenie i przelewy. Szybko wtedy zlikwidowalem ROR w ING i duzo zabiegow
    mnie to kosztowalo (odwolywanie PZ, zmiana kart, listy odbiorcow przelewow)
    a tamte dzialania sprawily ze dzis podjrzliwie patrze na promocyjne zagrania
    ING. Nie interesuje mnie bank ktory po zlapaniu klientow zaczyna przykrecac
    im srube.