  • Data: 2005-06-04 18:40:06
    Temat: Re: Konto za granicą
    Od: "kuba" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam wszystkich !
    >
    > Mam następujący problem, potrzebuje konta w bezpiecznym kraju (najchętniej
    > Szwajcaria lub podobne państwo), chciałbym żeby moje konto spełniało
    > następujące warunki :
    > -możliwość założenia i obsługi tylko przy pomocy internetu (ewentualnie pomoc
    > zwykłej poczty przy rejestracji)
    > -możliwosć otrzymania karty płatniczej ważnej na całym świecie (maestro, visa
    > albo tego typu
    > -możliwosć przelewów zagranicznych
    > -konto w USD
    > dodatkowo ucieszyłyby mnie następujące rzeczy :
> [...]

    Polecam Citibank UK. Mozna zalozyc z Polski czy USA. Jesli jestes w USA, to te
    konto bedzie dla ciebie bardzo dobre, bo darmowe sa przelewy miedzy Citibank USA
    , a Citibank UK. Dostaniesz karte debetowa Visa, ktora bedziesz mogl wyplacac w
    maszynach Citi i CitiShare w USA za darmo. Dodatkowo dostaniesz ksiazeczke
    czekowa i swobodnie bedziesz mogl realizowac platnosci. Oczywiscie jak nie
    chcesz, aby sie US skarbowy nie dowiedzial o tym koncie i o srodkach na tych
    kontach, to nie podawaj nr NIP, a wypelnij to jako rezydent USA - przejdzie
    bezbolesnie.