    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kontro_wersja w 106%...
    Date: Mon, 24 Mar 2014 20:46:58 +0100

    "Eneuel Leszek Ciszewski" lgpsfq$d3m$...@n...news.atman.pl

    > Do tego, że z wózkiem zakupowym trzeba szarpać się -- nie
    + muszę chyba przekonywać nikogo, bo każdy to może samodzielnie
    > sprawdzić.

    Na terenie sklepu wózek można po prostu pchać.
    Na parkingu jest inaczej -- i zauważyłem to
    dopiero wtedy, gdy miałem problem z kręgosłupem.

    + Białystok ma dług sięgający 800 milionów pln.

    Milionów -- nie miliardów, jak omyłkowo napisałem wcześniej.
    800 miliard to dług rzędu długu państwa polskiego. Ale czy
    te 800 milionów to dużo czy mało? To tyle, ile brakuje DTuskowi
    na niepełnosprawnych okupujących sejm. To margines, niemal zero
    dla finansów państwa. Margines, o który nawet Fiskus nie
    upomina się -- mogę to wyjaśnić, najlepiej w oddzielnym poście.

    800 milionów dla miasta wielkości Białegostoku to dużo.
    To około 1 promila długu państwa? A w mieście mieszka
    nie 1 promil, ale 1% Polaków? (z dużą tolerancją)

    Miasto nie utrzymuje wojska, policji, wielu dróg itd...

    800 milionów pln dla Białegostoku to bardzo dużo.

    > Ale astmatykowi zabrania się wentylacji, a dyskopatykowi -- karty parkingowej.

    Zgodnie z przykazaniem -- Nie zabijaj. :)

    Ciekawe, kiedy białostoccy naziści (z wiadomych Zespołów
    orzekających) nakażą kobietom będącym w zaawansowanej
    ciąży skakać czy dźwigać ciężary kilkudziesięciokilogramowe.

    > Urzędnik (lekarz) drwi z medycyny, nazywa głupcami innych lekarzy...

    > W III Rzeszy też nie każdy lekarz był zbrodniarzem pracującym w obozie zagłady.
    > Obok zbrodniarzy byli ludzie porządni.

    -=-

    My, grupowicze z tej grupy, nie chcemy być owieczkami banków -- to jasne.
    A ja, z dyskopatią, nie chcę być owieczką nazistów.

    Scenariusz wydaje się jasny i prosty:

    -- zupełne rozwalenie mego kręgosłupa

    -- płatna operacja, za którą zapłaci firma, której nie ma,
    ale która może zaistnieć, aby ratować ludzkie życie

    firma taka może niemal dosłownie kraść, gdyż zawsze
    wytłumaczy swoje postępowanie troska o ,,drugich'',
    na których ,,leczenie'' płaci

    -- nazista (ten czy inny) wykona operację (operacja nie
    uda się -- to jasne) na której zarobi tyle, że za jakiś
    czas będzie mógł (nie tylko wygodnie żyć, ale także)
    zbudować pełnowartościową klinikę pomagającą ,,drugim''

    -=-

    Wikipedia twierdzi, że astma (którą u mnie ,,leczono''
    antybiotykami przez kilka lat) mogła przyczynić się
    do powstania dyskopatii. Naprawa wentylacja to
    drobiazg. Można jej dokonać dosłownie w kilka
    godzin, ale... ...ale brak zgody pseudourzędników!!!

    Leki leczące astmę są dostępne -- można je było podać
    wiele lat temu, zapobiegając wyniszczeniu organizmu,
    ale nie podano ich, choć przez kilka lat zgłaszałem
    nasilające się problemy z oddychaniem...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'