  • Data: 2006-05-01 15:04:22
    Temat: Re: Kontroling w przedsiebiorstwie
    Od: a...@t...pl (Bartek) szukaj wiadomości tego autora

    > chodzi mi glownie o:
    >
    > -wdrażanie kontrolingu w firmie, korzysci wynikajace z tego,
    > -porownanie planowanych zamierzeń i pozniejszych "efektow" po kontrolingu,
    > -raporty o rozbieznosci
    > -analiza swot
    > -cos o samym dziale kontrolingu w firmie jak dziala i wogole...
    >

    > generalnie chodzi mi o to jak to wszystko wyglada w praktyce
    > bo tak jak mowilem teorie mam dosc dobrze opracowana

    Czyli bardzie sama organizacja i funkcjonowanie controllingu.

    Mam pracę z podyplomówki swojej z 2000 roku opisującą SKEZ, czyli System
    Kontroli Efektywnosci Zarzadzania, ale tworzona byla na etapie planowania
    tego dla duzej firmy produkcyjnej, bez wniosków z tego jak to sie udało, bo
    na to trzeba troche czasu. Przynajmniej 2-3 lata, zeby zobaczyc czy to
    funkcjonuje i jak spelnia swoją rolę.

    Nie wiem czy korzystales, ale jest (było?) takie czasopismo "Controlling i
    rachunkowość zarządcza" chyba dwumiesiecznik, albo kwartalnik wydawane chyba
    przez Infor swego czasu. Pismo tworzone przez praktyków, nie tylko
    wykladowców. Czytalem w tym taki artykuł na temat wdrazania budzetowania
    bodajze w elektrowni i opinie jak to wyszlo.

    Pozdrawiam
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh