  • 1. Data: 2006-05-01 09:29:46
    Temat: Kontroling w przedsiebiorstwie
    Od: "Interkas" <i...@p...onet.pl>

    Witam,

    jestem studentem marketingu i zarzadzania
    musze przygotowac prezentacje na temat kontrolingu w przedsiebiorstwie
    suchą wiedze mam mniedzy innymi z ksiazek kontroling, wladysława
    radzikowskiego kontroling funkcyjny w przedsiebiorstwie, marii sierpinskiej
    jednak poza suchą wiedzą teoretyczna przydaly by sie jakies konkretne
    przypaki,
    kilka znalazlem w roznych pracach magisterskich ale zalezalo by mi na czyms
    oryginalnym,
    czy ktos moze mi podrzucic jakies strony ewentualnie wlasne doswiadczenia z
    roznymi rodzajami kontrolingu w przedsiebiorstwie
    bede ogromnie wdzieczny,
    w zamian za pomoc umieszczę tą osobę w "bibliografii"

    pozdr. Piotrek

  • 2. Data: 2006-05-01 10:49:31
    Temat: Re: Kontroling w przedsiebiorstwie
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    > roznymi rodzajami kontrolingu w przedsiebiorstwie
    > bede ogromnie wdzieczny,
    > w zamian za pomoc umieszczę tą osobę w "bibliografii"

    Napisz czego Ci trzeba troszke szczegolowiej. Troszke sie nawdrazalem tematu
    w praktyce :-)

    Pozdrawiam
    _________________________
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh

  • 3. Data: 2006-05-01 14:06:30
    Od: "Interkas" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bartek" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Napisz czego Ci trzeba troszke szczegolowiej. Troszke sie nawdrazalem
    > tematu w praktyce :-)

    chodzi mi glownie o:

    -wdrażanie kontrolingu w firmie, korzysci wynikajace z tego,
    -porownanie planowanych zamierzeń i pozniejszych "efektow" po kontrolingu,
    -raporty o rozbieznosci
    -analiza swot
    -cos o samym dziale kontrolingu w firmie jak dziala i wogole...

    generalnie chodzi mi o to jak to wszystko wyglada w praktyce
    bo tak jak mowilem teorie mam dosc dobrze opracowana

    z gory dziekuje za pomoc,
    pozd.r piotrek

  • 4. Data: 2006-05-01 15:04:22
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    >

    > generalnie chodzi mi o to jak to wszystko wyglada w praktyce
    > bo tak jak mowilem teorie mam dosc dobrze opracowana

    Czyli bardzie sama organizacja i funkcjonowanie controllingu.

    Mam pracę z podyplomówki swojej z 2000 roku opisującą SKEZ, czyli System
    Kontroli Efektywnosci Zarzadzania, ale tworzona byla na etapie planowania
    tego dla duzej firmy produkcyjnej, bez wniosków z tego jak to sie udało, bo
    na to trzeba troche czasu. Przynajmniej 2-3 lata, zeby zobaczyc czy to
    funkcjonuje i jak spelnia swoją rolę.

    Nie wiem czy korzystales, ale jest (było?) takie czasopismo "Controlling i
    rachunkowość zarządcza" chyba dwumiesiecznik, albo kwartalnik wydawane chyba
    przez Infor swego czasu. Pismo tworzone przez praktyków, nie tylko
    wykladowców. Czytalem w tym taki artykuł na temat wdrazania budzetowania
    bodajze w elektrowni i opinie jak to wyszlo.

    Pozdrawiam
    _________________________
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh

  • 5. Data: 2006-05-01 15:27:04
    Od: "Interkas" <i...@p...onet.pl>

> [...]
    > bo na to trzeba troche czasu. Przynajmniej 2-3 lata, zeby zobaczyc czy to

    hm... a czy tą pracę dalo by sie jakos na maila podrzucic?
    rzucilbym okiem, moze cos sie przyda,

    i w ogole to dziekuje za zainteresowanie
    pozdr. Piotrek

  • 6. Data: 2006-05-01 18:13:19
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > hm... a czy tą pracę dalo by sie jakos na maila podrzucic?
    > rzucilbym okiem, moze cos sie przyda,

    Poszlo na priv