    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Korekta + sukces [ibanki nie dzialaja....]
    Date: Thu, 7 Feb 2002 22:03:18 +0100

    > Przetestowalem Telepakao
    >
    > Strona w moim PDA wyglada mniej wiecej tak:

    Przetestowalem jeszcze raz ;). Udalo mi sie zalogowac :). Niestety znowu
    wystapily problemy... tym razem nie pokazal sie przycisk do wylogowania, ale
    mam pewne podejrzenia... Byc moze to glupie, ale wydaje mi sie, ze fale
    elektromagnetyczne emitowane przez telefon moga miec wplyw na PDA i dlatego
    czasami dziwnie sie zachowuje. Hm, potestuje jeszcze przy zwiekszonej
    odleglosci miedzy PDA a telefonem :).
    Aha, wygaje mi sie, ze Inteligo tez bedzie dzialalo. Gdy ogladam strone do
    logowania w trybie offline, widac na niej wszystkie potrzebne elementy :).
    Stron mBanku i LGNetu offline nie moge podejrzec, wiec tu sytuacja nie jest
    jasna. Bede probowal dalej :)

    Maciej

    PS. chyba powinieniem przeprosic wymienione banki za pochopnie wyciagniete
    wnioski. Co tez niniejszym czynie :).

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza