    From: "viper" <v...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Korzyści dla Polski z przystąpienia do UE
    Date: Mon, 04 May 2009 15:16:53 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > Ja bym chciał żeby Tata kosztował 7000 PLN Wtedy nie trzeba by było zamykać
    > kopalń stoczni i hut...... Niestety aby to uzyskać należało by trochę
    > anatolowskich Unijnych biurokratów na zbity pysk powypierdalać....
    >
    > Cynizm przeistoczony w marnotrawstwo...
    > http://waldemar-rajca.blog.onet.pl/2,ID371700310,RS1
    ,index.html

    > "[...] Właśnie w Indiach  (kto by pomyślał jeszcze dwadzieścia lat temu!)
    > wyprodukowano  samochód przypominający "cinquecento". Wiecie państwo- miej
    > więcej ile tam kosztuje ten nowy samochód? Niecałe 7000 złotych!!!! Przy
    > korzystnym kursie  złotego - 6700, 6700 zł..
    > Producenci samochodu TATA twierdzą, że żeby wejść na rynek europejski, z
    > uwagi na przepisy wspólnoty (komunizmu europejskiego) cena musi wynosić-
    > uwaga!- 27300 złotych(???!!!!).
    > To dopiero jest skala strat jakie ponosimy  przystępując do komunizmu
    > europejskiego.. Wymogi , dyrektywy, biurokracja, podatki,
> [...]
    Endriu, jesteś fajny i szczery chłopak... ale wielką zagadką dla mnie jest
    dlaczego stale dajesz się robic w wała różnego typu oszustom i cwaniaczkom...
    ja jak widzę z jaką beztroską różni panowie na M rzucają bezkarnie wyssanymi z
    palca liczbami, to aż mną trzęsie...to stara dobra szkoła agencji TASS i
    podobnych... każdy normalny człowiek czytając różne takie brednie to tylko się
    uśmiecha, ty zaś z wypiekami na buzi cytujesz to na grupie, co nawiasem mówiąc
    można zaliczyc do internetowego chamstwa, bo nie jest to grupa poświęcona
    polityce... akurat temat Taty jest mi znany i to co facet pisze to jest tak
    śmieszne że aż mi się nie chce komentowac... i muszę ci jeszcze dodac, że
    chińczykom jakoś normy europejskie nie przeszkadzały i weszli na rynek z
    supetanią terenówką zbudowaną na bazie opla frontiery... i pomimo że auto było
    absurdalnie tanie, to temat padł...a ja doskonale wiem dlaczego, bo kiedyś
    przejechałem się tym gównem... coś niepradopodobnego... nie wystarczy tylko
    chciec zbudowac tanie auto, trzeba jeszcze umiec to zrobic...i dziesiątków lat
    dośwaidczeń w żaden sposób przeskoczyc się nie da...