  • Data: 2005-05-24 06:19:12
    Temat: Re: Korzystanie z VE ING BSK za granicą (Wilno)
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:d6tfmj$6og$1@news.interia.pl...
    > A w jaki sposób można się zorientować czy dany bankomat zaakceptuje kartę?
    > Nie chciałbym również aby zagraniczny bankomat połknął mi kartę, a nigdy

    Kart nie połykają - najwyżej piszą , ze operacja nie może być zrealizowana.
    W niektórych krajach są lokalne organizacje płatnicze - "parabanki" i z nich
    naszą kartą nie wypłacisz.
    Jeśli bankomat należy do ogólnokrajowej sieci, jakiegoś dużego banku, to
    zwykle wyda pieniądze na nasze karty.
    Musisz za to potrenować języki - jak pierwszy raz będziesz wypłacać możesz
    się zdziwić, że nic nie rozumiesz. Zagraniczne bankomaty często są bardziej
    uniwersalne niż polskie i dużo razy trzeba wybierać.