    From: "I.b." <p...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Koszmar na raty - GE Money Bank
    Date: Thu, 30 Mar 2006 21:19:16 GMT

    > Gdyby nie fakt że chodzi tu o osobę w podeszłym wieku, to napisał bym że
    > umowy
    > należy czytać przed podpisaniem, a szczególnie to co drobnym drukiem.

    Calkowicie nie potrafie tego pojac, ja rozumiem, ze handlowiec (w tym
    przypadku bank) traktuje kazdego klienta jak potencjalnego zlodzieja - w
    Polsce ma sie rozumiec - ale zeby uczyc ludzi, ze klient tez ma traktowac
    handlowca jak potencjalnego naciagacza i oszusta... ehh Polska cofa sie w
    rozwoju... Banki zatrudniaja cale sztaby prawnikow, by wydrzec choc
    zlotowke, bo ktos niedoczyta jednej linijki oznaczonej trzema gwiazdkami, na
    stronie 8 umowy formatu A4....
    a jesli ktos nie jest prawnikiem, i nie umie sobie wyobrazic co taki zapis
    oznacza? To co ma wynajac radce prawnego do przegladniecia umowy na zakup
    telewizora wartego 600zl?! Zastanowcie sie do czego to zmierza.... Bo moim
    zdaniem nie wyjdziesz z domu jesli nie doczytasz warunkow na jakich mozesz
    wyjsc z domu... To sie zaczyna robic gorzej niz za czasow Stalina, tam
    przynajmniej jak cos bylo do dupy (w papierach) to byl protest do dzialacza
    lokalnego pzpr-u i sprawe wyjasniano na poczekaniu (bo by poszla fama, ze
    lokalny lub wojewodzki sekretorz cos kombinuje na boku a za kombinowanie z
    panstwowymi pieniedzmi grozila kara smierci - hehe ciekawe ilu do dzis,
    obecnych politykow by zylo?:) ) ... dzis, za slowo sprzeciwu mozesz
    wyladowac w pierdlu, lub z komornikiem na karku -kara finansowa- bo nie
    przeczytales punktu 64 umowy, paragrafu ktoregos tam z odnosnikami do
    wczesniejszych zapisow z dnia takiego i takiego z pozniejszymi zmianami, a w
    poznieszych zmianach bylo to oznaczone gwiazdka, a gwiazdka nastepnym
    krzyzykiem.... a chodzi jedynie o to by klient nigdy nie mial racji...