  • Data: 2009-05-21 11:13:20
    Temat: Re: Koszt wypłaty z bankomatu dla banku
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:33c44247-698c-409c-ab71-92682024e8f8@f16g2000vb
    f.googlegroups.com...
    On 21 Maj, 10:51, szczurwa <s...@g...com> wrote:
    > Co chwila któryś z banków podnosi opłaty za wypłaty z obcych
    > bankomatów. Czy ktoś na grupie orientuje się, jaki to jest koszt dla
    > banku, jesli klient wypłaca pieniądze z obcego ATM-u ?

    Nie wiem, ale koszt utrzymania i wlasnej sieci rowniez zapewne sporo
    kosztuje - calkiem mozliwe, ze przeliczajac na koszt pojedynczej
    transakcji w bankomacie wlasnym i obcym, moze byc to zblizone.

    Ale mając własną sieć banki zarabiaja równiez na wypłacajacych spoza
    sieci;))
    No i dodatkowo posiadanie własnej sieci to argument dla zakłądających konto.
    Nawet Skoki własna siec uruchomiły i jest już ona chyba jedną z większych
    pod względem liczby bankomatów

    Krzysiek