  • Data: 2009-05-25 21:29:15
    Temat: Re: Koszt wypłaty z bankomatu dla banku
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "pmlb" RKkSl.17318$z...@n...ams2

    > Problem w tym ze tak naprawde nie masz wyboru. Niby masz tych bankow w Polsce jak
    lodu w zimie, ale czy faktycznie masz wybor?

    Ja nie narzekam. :) Banków ci u nas dostatek. :)

    > To samo z telekomunikacja, jaki masz wybor...

    Nie mam żadnego -- telekomunikacja dla mnie nie istnieje. :)
    Telekomunikacja to koszmar, z którego się zbudziłem. :)
    Oby już mnie ten koszmarny sen nie nawiedzał nigdy a szefostwo
    telekomunikacji oby poszło z przysłowiowymi torbami. :)

    Korzystam z Plusa i z Tlenofonu. :)

    Obok telekomunikacji odbija się mi niesmacznie sklep, w którym
    kupiłem gówno :) (przepraszam za słowo 'sklep') AMT z etykietą
    'przetwornica' czy 'konwerter' oraz hurtownia (przepraszam
    za słowo 'hurtownia') Popularna, w której też kupiłem gówno,
    ale z etykietą 'grzałka do pralki'...

    W ostatnim z tych miejsc odmówiono przyjęcia reklamacji ode mnie
    (na nieszczęście mam dowód tego, że tam byłem -- i to jaki!!!)
    a w przedostatnim reklamację przyjęto i jest ona rozpatrywana
    bezskutecznie gdzieś od 21 kwietnia br... :)

    Na wszelki wypadek podaję adresy tych dwóch kloak:

    AMT, Alicja Riliszkis
    15-157 Białystok
    ul. Jutrzenki 14
    Sklep w galerii Kwadrat
    15-113 Białystok
    ul. Gen. Wł. Andersa 38

    PHU Popularna
    Barbara Popławska
    02-472 Warszawa
    ul. Popularna 18
    Hurtownia Białystok
    15-463 Białystok
    ul. Czysta 12

    > Ja nie mam konta w Polsce i miec nie zamierzam,

    A ja mam całą masę, choć się ewakuuję co jakiś czas z jakiegoś. :)
    Na oku mam bank Volkswagena, ale że nie mam takiego samochodu, więc...
    Nordea (jak czytam) nie szanuje Marka Belki, więc...

    > ale wiem, ze jak bym potrzebowal (nie zawsze gotowka sie da wszystko zalatwic)

    Nie zawsze. Prawie zawsze można prawie wszystko załatwić gotówką
    i rozumem. :) (zawsze i wszystko poza załatwieniem odroczenia
    ostatecznego spotkania ze swoim Stwórcą)

    > to bede musial za to placic haracz i to mi sie nie podoba. Bo nawet nie wiem za co
    place.
    > A jak nie wiem za co place to na 100% jestem rabany po kieszeni.

    No tak -- bo coś stanowi zawsze 100% tego czegoś. ;)
    To już raz opisałem ,,naukowo'' na tej grupie. :)

    -=-

    Dochodzę (nie mylić z orgazmem -- proszę) do wniosku, że Polacy źle
    czują się w swojej nowej (IV, III czy VI lub V -- nie wiem) Ojczyźnie
    i najchętniej przywitaliby kolejne rozbiory oraz podzieliliby wszystkich
    ludzi dookoła siebie na ,,nas'' i na ,,onich''. ;) Oczywiście stawianie
    oporu ,,onim'' byłoby kool, a współpraca z ,,onimi'' byłaby zbrodnią
    narodową -- nawet lekarz, leczący uczciwie zwykłych ludzi (nawet dzieci)
    byłby przeklinanym i piętnowanym TW, gdyby leczył uczciwie :) w czasie
    takiego kolejnego rozbioru, okupacji czy czasu innej PRLi... (bo przeca
    to by była porządna praca dla okupanta, czyli haniebna kolaboracja)

    Porządny i kochany przez naród byłby jedynie pijaczek sączący pyfko
    lub chlający siarkę marki wino i bredzący w porywach otrzeźwienia
    o walce z ,,onimi''...

    BTW... Któregoś razu podpełz do mnie jakiś pijak w sklepie i mamrotał
    coś o tym, że ,,on nie Piecia i mi nie daruje''... Ponieważ nie miałem
    ochoty na kąpiel (a mógł mnie po prostu obrzygać) starałem się jakoś
    odejść z pola jego rażenia i nawet poprosiłem obsługantkę w sklepie
    o wezwanie policji lub ochraniarza... Obsługantka patrzyła na mnie
    jak na zbrodniarza, :) który chce zamordować poczciwego i kochanego
    pijaczka... :)

    Od dawna w tym sklepie nie robię zakupów -- taniej mam w innych...
    No... I z tych innych sklepów mogę pójść do domu z torbami bezpłatnymi. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'