  • Data: 2005-11-20 14:00:29
    Temat: Re: Koszty
    Od: "harpy" <h...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > AFAIR wyczytałem, że wg art 26b ustawy o podatku dochodowym od osób
    > fizycznych ulga odsetkowa przysługuje dla kredytów udzielonych na
    > "sfinansowanie inwestycji mającej na celu zaspokojenie własnych potrzeb
    > mieszkaniowych". Pisze tam też. że warunkiem odliczenia jest m. in. to
    żeby
    > taki cel wynikał z umowy kredytu/pożyczki. Nie ma nic o KW. Pytanie
    > podstawowe co będzie pisało w w tej drugiej umowie na temat celu kredytu?
    > Zapewne o refinansowaniu.

    hmm, no właśnie, tu jest chyba pies pogrzebany.
    Skoro dla US KW jest bez znaczenia, a podstawa odliczania jest umowa z
    bankiem, to raczej tutaj polegnę (choc musze o to jeszcze spytać w banku nr
    2). Tak na 90% umowa będzie dotyczyć spłaty kredytu zaciagniętego w banku nr
    1, a nie na zakup mieszkania u developera ....

    Dzieki za informacje,
    harpy