  • Data: 2009-03-16 22:09:22
    Temat: Re: (Kr.Hip.) PKO BP stosuje zakazane klauzule
    Od: o...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Mar, 20:55, RobertS <b...@x...pl> wrote:
    > gdzie znalazłeś info, że posiadanie płatnego konta bankowego jest
    > klauzulą niedozwoloną? czy jest na to jakieś orzeczenie uokik czy tylko
    > ogólne przepisy prawa?
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS

    Przeczytaj orzeczenia UOKiK przytoczone przeze mnie. Bank nie ma prawa
    uzależniac udzielenia kredytu od założenia u nich konta w umowie
    kredytu hipotecznego. Do tego nie może pobierać rat przez potrącenie z
    takiego konta!

    PS. Ja nie mialem wyboru czy założyć konto czy nie i nie dostałem za
    to żadnej niższej marży czy innego przywileju. Po prostu oświadczyli
    że konto musi byc założone żebym u nich dostał kredyt a potem go
    spłacał i już!