eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki(Kr.Hip.) PKO BP stosuje zakazane klauzuleRe: (Kr.Hip.) PKO BP stosuje zakazane klauzule
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
    !news.wp.pl!not-for-mail
    From: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: (Kr.Hip.) PKO BP stosuje zakazane klauzule
    Date: Wed, 18 Mar 2009 10:57:45 +0100
    Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Lines: 29
    Sender: u...@a...neoplus.adsl.tpnet.pl
    Message-ID: <gpqghj$840$1@news.wp.pl>
    References: <0...@c...googlegroups.com>
    <1...@a...googlegroups.com>
    <e...@4...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: aclm244.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: news.wp.pl 1237370227 8320 83.10.114.244 (18 Mar 2009 09:57:07 GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 18 Mar 2009 09:57:07 +0000 (UTC)
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1478
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1478
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Original-Organization: ĄĆĘŁŃÓŚŹŻ
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:479954
    [ ukryj nagłówki ]

    To wyjątkowo ch....y bank:

    "Szanowny Panie,
    W odpowiedzi na zgłoszenie informujemy, że rezygnacja z usługi "Informacje SMS"
    następuje po złożeniu stosownej dyspozycji w oddziale Banku prowadzącym Pana
    rachunek.
    Jednocześnie informujemy, że nie ma możliwości zlikwidowania tej usługi za
    pośrednictwem serwisów iPKO.
    W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o ponowny kontakt.
    Z poważaniem,
    Beata Sagan
    Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA"



    -----

    > Ja wysłałem pismo mniej więcej takie jak w pierwszym poście tylko podałem moje
    imie, nazwisko, adres oraz nr umowy w PKO BP i oddział w którym zawarłem ją i
    wysłałem na wszystkie adresy mailowe podane w moim kolejnym poście.
    > Tylko wtedy potraktują cię poważnie bo UOKiK nie zajmuje sie pismami bez podanego
    adresu na jaki mają odpisać.
    > Tak samo rzecznik konsumentow w Twoim miescie.
    > Jak więcej ludzi powysyła im maile to powinni sie tym zająć!
    > PS. Nie polecam wysyłania skargi tylko do PKO BP.
    > Ja taką wysłałem oficjalnym torem i się dowiedziałem na infolinii że zostala
    anulowana przez pracownika oddziału.
    > Taka to juz obługa w tym banku.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1