  • Data: 2002-06-04 09:41:14
    Temat: Re: Kradną w KB???
    Od: "Kasia" <K...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał

    > Kasiu... klient napisal, ze zauwazyl blad. I szybko wyciagnal kase, czyli
    > sam narazil sie na debet. Ja w zaden sposob nie usprawiedliwiam bledu
    banku.
    > I bank powinien poniesc za to jakies konsekwencje, ale tytul watku chyba
    nie
    > przystaje do opisanego zdarzenia. Klient wiedzial skad sa pieniadze i ze
    nie
    > powinien ich dostac.

    No wiedział - ale prowadzi biznes i w jego gestii jest sposób rozliczania
    się ze zobowiązań i należności - a nie banku ... Ja uważam (oczywiście to
    tylko moje osobiste zdanie) że miał prawo zrobic z tymi pieniędzmi co
    chciał - działajac w dobrej wierze że sie z nich rozliczy w sposób w jaki
    opisał. Bank nie mial prawa podejmowac za niego tej decyjzji. Oczywiście
    bank powinien zwrócić się do klienta z ta sprawą i zaproponować (uzgodnić) z
    nim sposób rozliczenia sie z tej kasy. A nie robic mu debet ...

    > [BTW pewnie wszesniej
    > pracowal w ZUSie, bo oni tek wszystkie nadplaty biora na poczet przyszlych
    > zobowiazan ;)].

    Ten temat jest mi dobrze znany :-))) Jednak please - nie stawiajmy go za
    wzór postępowania bo zginiemy marnie ...

    > Konto zostalo wyczyszczone z premedytacja, zeby zapobiec
    > korekcie. Naganne jest, ze w takim wypadku przed dokonaniem korekty bank
    sie
    > nie skontaktowal z klientem, ale w tym konkretnym przypadku ma to mniejsze
    > znaczenie [bo klient o wszystkim wiedzial].

    No właśnie ja bym tu nie piętnowała tak tej premedytacji i działania w złej
    wierze .... To normalna praktyka rozliczanie się saldami ze stałymi
    dostawcami/odbiorcami ... Więc dlaczego nie tym razem ? A co do nagany dla
    banku - tu się zgadzamy :-))