eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKradzież karty + wypłata z bankomatu "zdekodowanym" PINem. › Re: Kradzież karty + wypłata z bankomatu "zdekodowanym" PINem.
  • Data: 2002-11-04 09:46:19
    Temat: Re: Kradzież karty + wypłata z bankomatu "zdekodowanym" PINem.
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W tamtym roku duza afera byla w Lodzi.
    Przestepcy montowali do bankomatu skaner karty (wbudowywali tak
    ze stanowil zgrabna calosc z bankomatem) oraz montowali listwe reklamowa
    u gory bankomatu z wmontowana kamera.
    Pasek byl zgrywany przez skaner, pin podpatrywany przez kamere -
    mieli wszystko co trzeba.

    > Raczej normalnie PINu jako takiego chyba nie ma na karcie, więc jak go
    > wyciągnąć?

    Z tego co ja wiem, to pin jest na kazdej karcie a algorytmy jego kodowania
    stanowia tajemnice bankowa.

    MarcinP