  • Data: 2007-02-05 10:45:23
    Temat: Re: Kradzież pieniędzy z karty kredytowej [KK]
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora

    Michal Jankowski napisał(a):

    > Jesli bezpieczenstwo karty opiera sie miedzy innymi na 72-godzinnym
    > ubezpieczeniu, to jest oczywiste, ze w pelni mozna skorzystac z tej
    > ochrony tylko wtedy, jesli sie w ciagu 72 godzin taka utrate zglosi.

    Mam wrażenie, że nie czytasz tego, co piszę. Mowa jest o
    odpowiedzialności USTAWOWEJ, a nie opcjonalnym ubezpieczeniu, a tutaj
    progu 72 godzin NIE MA. Jest po prostu mowa o transakcjach dokonanych po
    zagubieniu a przed zastrzeżeniem.

    Poza tym powtórzę się ponownie - skoro Cię to razi, to podstaw w miejsce
    dwóch tygodni dwa dni. Ale nie bierz pod uwagę ubezpieczenia, bo w
    jednym banku może Ci ono pokryć wszystko, a w drugim dokładnie nic i
    wszystko będzie OK.