  • Data: 2010-05-19 11:16:41
    Temat: Re: Kradzież z konta ? - Multibank
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Piekarski" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:4bf2b62d$0$17101$65785112@news.neostrada.pl...
    > pobrać kasę z innego banku nie informując o szczegółach pobrania?. Nie
    > jestem klientem PKOBP a multibank niema żadnych informacji które by
    > wyjaśniły sytuację. Mogę podzwonić po klientach którzy wpłacili podwójnie
    > w tym dniu i zapytać czy znają sprawę ale wg mnie nie tędy droga.
    >
    > Dziękuje z góry za opinie w tej sprawie.

    W PKO kilka dni temu była awaria i wysłali cała sesje przelewów podwójnie.
    Teraz próbuja to odkręcić.
    Myślę że powinni od Ciebie uzyskac zgodę na wyksiegowanie błednie
    zaksięgowanej kwoty.
    Jesli takiej zgody nie udzielisz to i tak stoja na wygranej pozycji bo
    tesrodki były tobie nienalezne i po nbatali sądowej i tak to odzyskaja.

    Krzysiek