  • Data: 2007-08-22 10:01:46
    Temat: Re: Kredy hipoteczny PLN PKOBP - prowizja
    Od: "e-kran" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "e-kran" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Raczej ten drugi fakt miałem na myśli. Obecnie raczej należy się spodziewać
    > tendencji do podnoszenia marż dla kredytów hipotecznych niż do ich
    > zmniejszania. O ile przy nowych kredytach coś tam zawsze można próbować

    No, biorąc pod uwagę dynamicznie rosnące WIBOR/LIBOR, podwyższenie na dodatek
    marży banku spowodować musi naprawdę znaczny spadek ilości udzielanych
    kredytów. Najgorsze jest to, że te negatywne mechanizmy "odstraszające"
    działają nie tylko dla nowych klientów, ale częściowo również dla tych, którzy
    już wzięli te kredyty (myślę o LIBOR/WIBOR).

    Pozdrawiam
    e-kran