  • Data: 2007-07-25 18:59:50
    Temat: Re: Kredyt Bank - Ekstrakonto VIP - opinie?
    Od: jooseff <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 25-07-2007 o 16:05:23 Leszek <b...@s...pl> napisał:

    > Czyli nie jednorazowo, ale co rok płaciłbym 50 zł za limit - tego nie
    > mam w BPH przy moim koncie, a limitu potrzebuję, bo nie kontroluję
    > wydatków z miesiąca na miesiąc (żeby zyć od wypł. do wypł.) i raz jest
    > do przodu a raz do tyłu - po to moim zdaniem jest limit (nie jako
    > kredyt, ale bufor). Koszt tych 50 zł, to dokładnie tyle ile płacę
    > rocznie za karty (dla mnie dla żony) gdy używam ich min po 4 razy w
    > miesiącu każdą, a najczęściej tak się zdarza. Nie podobają mi się takie
    > opłaty, bo nie wynikają z niczego - bank i tak zarabia na oprocentowaniu
> [...]
    Miałem swego czasu konto, o którym piszesz. Wszystko było ok do momentu,
    gdy podobno automatycznie odnawialny kredyt w rachunku stał się
    nieodnawialnym. Po prostu po roku, gdy następuje odnowienie limitu i
    potrącenie prowizji dowiedziałem się, że muszę przynieść tonę papierów,
    żebym mógł dalej korzystać z kredyciku.
    Trochę konkretów: średnie wpływy 8000/mc, wysokość linii 7000, czysta
    historia - żadnych opóźnień czy niedozwolonych debetów. Oprócz tego kr.
    hipoteczny w KB - również czysta historia.
    Miła pani stwierdziła, iż promocja się skończyła i od nowa przy odnowieniu
    kredytu muszą sprawdzić moją zdolność kredytową. Żeby było śmieszniej
    linię dostałem na podstawie wpływów na konto :)

    Nie mam już kredytu w koncie w KB, pozostał mi tylko hipoteczny i
    najtańsze konto do jego obsługi.
    Aha, mimo ostatnich zmian korzystanie przez neta z serwisu KB24 nadal
    pozostawia wiele do życzenia - no chyba, że używasz IE i masz duuuużo
    cierpliwości.

    --
    Jooseff

    Używam Opery: http://pl.opera.com/