  • Data: 2002-11-12 01:04:28
    Temat: Re: Kredyt Bank - autoryzacja
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nexus <n...@N...poczta.gazeta.pl> writes:

    > Wygodne to to bylo. Gdyby jednak ktos podjal moja lokate za mnie :-),
    > to podejzewam ze nie skonczylo by sie na jednorazowym stwierdzeniu, ze
    > to nie moj podpis pod poleceniem likwidacji i prosze dac mi moje
    > pieniazki.

    Jest duza szansa, ze wlasnie na tym by sie to zakonczylo. Owo stwierdzenie
    naturalnie musialoby przybrac forme pisemna.

    > Obawiam sie nawet, ze konieczne byloby przesluchanie przez
    > policje

    Przesluchanie kogo?

    > i czekanie na decyzje jakiejs centrali.

    Zapewne, ale domyslam sie, ze warunki owego "czekania" nie bylyby takie
    znowu niekorzystne (i bank wolalby ten czas zminimalizowac).
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator