eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKredyt Bank - jakość obsługi.Re: Kredyt Bank - jakość obsługi.
  • Data: 2002-04-23 10:33:25
    Temat: Re: Kredyt Bank - jakość obsługi.
    Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > > tym kupę pieniędzy, a jutro zrobię tam taką aferę, że szef filii będzie
    > > skakał.
    >
    > Czekamy na dalszy ciag :)

    A prosze bardzo :) Gdy załatwiałem kredyt mieszkaniowy w Kredyt Banku dostałem
    listę wymaganych dokumentów, która za każdym razem powiększała się o jakieś
    debilne pozycje tak, że mój deweloper śmiał się, że ci kolesie z KB nawet d..
    nie ruszą sami a wszystko sprawdzić musi klient (chociaż dla KB to penie
    _intruz_). Najgorsze było to, że o jakimś nowym dokumencie facet nie mówił mi
    wtedy kiedy odbierał odemnie papiery tylko przypominało mu sie po godzinie i do
    mnie z tym dzwonił. Zawsze pytałem czy coś jeszcze potrzebują i słyszałem "Nie
    to już wszystko" i oczywiście kłamał.

    Przepraszam wrażliwe oczy za brzydkie słowa - wyzwala je we mnie wspmnienie o
    Kredyt Banku..

    Bart


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1