  • Data: 2005-04-27 17:09:07
    Temat: Re: Kredyt CHF a kurs waluty
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wojtaszek"
    > Wygląda na to że mój bank "przywiązał" mnie umownie do konta
    > złotówkowego poprzez nieodwołalne pełnomocnictwo, a konkretnie to
    > brzmi to tak:
    > ... Spłaty zadłużenia będą dokonywane poprzez:
    > * obciążenie rachunku Kredytobiorcy, do którego Kredytobiorca
    > wystawi pełnomocnictwo i z którego Bank będzie pobierał środki na
    > spłatę zadłużenia w kwotach i terminach wynikających z zawartej
    > umowy kredytu. Pełnomocnictwo do dysponowania rachunkiem w ww
    > zakresie stanowi załącznik nr 4 do umowy... koniec paragrafu
> [...]

    taka umowe niestety podpisales - masz wiec kredyt w zlotowkach
    denominowany w CHF.
    Przypomnij sobie czy biorac kredyt dostales do łapki CHF - jak
    zlotowki
    to niestety przyniesienie im waluty jest jeszcze gorszym rozwiazaniem
    bo oni wtedy od ciebie walute kupia po zbojeckim kursie a nastepnie
    ci ja sprzedadza zeby pokryc rate kredytu
    *** blad ***