  • Data: 2005-04-28 09:59:54
    Temat: Re: Kredyt CHF a kurs waluty
    Od: "Mithras" <m...@N...blast.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wojtaszek" <w...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:d4nkki$9f1$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > Spłacam kredyt mieszkaniowy zaciągnięty w CHF. Niestety mój bank stosuje
    > według mnie pirackie kursy, tj. najwyższy kurs z dnia spłaty + 0,0450
    > dodatkowo. Wydaje mi się że taniej wyjdzie jak sobie pójdę i kupię w
    > kantorze te CHF (+0,0200 od średniego) i wpłacę im już walutę.
    > Czy nasze prawo dewizowe dopuszcza taką operację ? Czy można zrobić
    > przelew z avista z innego banku w CHF na spłatę kredytu?
    >
    > Dzięki za podpowiedzi,
    > Pzdr
    > Wojtek

    Np. ja tak robie w PKO BP splacam CHF bezposrednio z rachunku (auto splata).
    Oczywiscie duzo bardziej sie oplaca kupic w kantorze CHF i splacic. Wazne
    tylko czy twoj bank to dopuszcza. Bo z tego co wiem to niewiele bankow ma
    taka mozliwosc. PKO BP ma.
    Ale niebylo mozliwosci wyplacic kredytu w CHF i potem pojsc do kantoru i
    wymienic na zlotowki, ale z tego co wiem to nikt tak niema :-(
    pzdrv
    Mithrias