  • Data: 2007-04-15 21:46:44
    Temat: Re: Kredyt Hipoteczny z zawyżoną kwotą kredytu
    Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    m...@g...com napisał(a):
    > Starałem się na brakującą kwotę, bez tej zaliczki. Umowa jest już
    > podpisana (podczas podpisywania liczył się czas w związku z czym pani
    > kazała nam przeczytać ją w domu). Podpisany jest również dokument
    > cesji z deweloperem na przelew wartości mieszkania (przy czym zaliczkę
    > deweloper już otrzymał).

    coz.. przy kwotach rzedu kilkuset tysiecy pln radzilbym jednak czytac
    przed podpisaniem, ale na to juz za pozno
    Mysle, ze warto by z bankiem na ten temat porozmawiac, bo to nie
    jest typowa sytuacja na ktora znajdziesz bez problemu odpowiedz tutaj,
    a bank tez nie jest raczej zainteresowany przelewaniem wiecej pieniedzy
    niz powinien - raczej podejdzie do sprawy indywidualnie
    Ale nie sadze, aby byly podstawy do uniewaznienia umowy z twojej
    strony

    Sierp