  • Data: 2005-10-02 21:15:10
    Temat: Re: Kredyt Studencki
    Od: p...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Byc moze cos sie w tej kwiesti zmienilo, ale kiedy ja zaciagalem kredyt w
    > 2003 w umowie nie mialem zadnego zapisu mowiacego o tym ze musze posiadac
    > konto w banku w ktorym mam kredyt.
    >
    > Pozdrawiam

    W 2003 rowniez zaciagalem kredyt studencki i chcialem wykorzystac do tego celu
    Kredyt Bank, ale gdy chcieli mnie zmusic do otwarcia u nich konta to z
    usmiechem na ustach podziekowalem i wybralem PEKAO gdzie juz takiego problemu
    nie bylo. Jednak z uwagi na konto w innym banku z kazda wyplata kredytu
    tracilem wtedy 2,25 zl czyli 0,5% prowizji. Kilka razy nawet nie pobrali dla
    siebie tej prowizji :-). Tylko ze teraz ten % prowizji zabierze wiecej, bo i
    wieksza kwote kredytu co miesiac sie dostaje, wiec warto sobie przeliczyc czy
    nie taniej bedzie wybrac banku z jakas najnizsza oplata za prowadzenie i
    przelewy do innego banku, ale to juz zabawa matematyczna dla studenta.

    Pozdrawiam
    Piotr