  • Data: 2009-03-14 21:56:08
    Temat: Re: Kredyt/debet w koncie firmowym
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 14 Mar 2009 21:59:16 +0100, Radzik napisał(a):

    > a czy ty pożyczyłbyś komuś pieniądze na podstawie zaświadczenia o wpisie
    > do ewidencji działalności gospodarczej? Bo ja nigdy w życiu. Czym taka
    > osoba różni się od bezrobotnego?

    A czy ja pytałem o twoje durne przemyślenia? Zadałem proste pytanie na
    które oczekuje odpowiedzi od osób oblatanych w temacie, a wiem, że tutaj
    takie są. Nie interesuje mnie komu byś pożyczył pieniądze a komu nie. Są
    parabanki które pożyczają nawet tym, którzy mają spore zaległości w ZUS, US
    i bez sprawdzania w BIK. Ja bym takiemu komuś nie pożyczył, a oni
    pożyczają. I niby czego to dowodzi? Niczego.

    --
    best regards,
    scream