  • Data: 2002-07-17 09:44:49
    Temat: Re: Kredyt hipiteczny / pożyczka hipoteczna
    Od: "Mirek" <t...@t...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wrote:
    > "Bardzo mi pasuje", tylko napisz jak się zmienia później to
    > oprocentowanie! Mamy jakąś gwarancję, że nie będzie to zależeć od
    > "humoru" banku? [np. stała marża dodana do stawik WIBOR]... z tego co
    > się kiedyś dowiadywałem

    Wygląda to tak:
    Zakładasz konto VIP - min. 5000 miesięczne wpływy (ale może być podzielone
    na dwie osoby - czyli również konto małżeńskie) Jeśli nie masz takich
    przychodów to dochodzi niestety marża 2% co i tak nie jest najwięcej :)

    > w PEKAO, to tylko na początku ten kredyt wygląda tak ładnie!!! ;-((

    Tu się jeszcze nie znam, dopiero zaczynam pracę :)

    > .:jazzoo:.

    Pozdrawiam
    Mirek