    From: t...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt hipoteczny
    Date: 14 Jan 2003 19:42:02 +0100

    > Nie wiem, czy czasem NTG, ale może ktoś pomoże..
    >
    > Otóż, jestem studentem na ostatnim semestrze studiów. Mam stałą pracę na
    > umowę o dzieło - zarobki ok. 1000zł miesięcznie.
    > Niedługo chcę się ożenić. Przyszły teść razem z teściową zarabiają ok.
    > 4000zł NETTO, z czego na kredyt hipoteczny mogą przeznaczyć ok. 500-600zł
    > miesięcznie. I teraz pytanie: mi na pewno bank nie da kredytu, dopóki nie
    > znajdę stałej pracy. Chcę jednak zrobić wszystko, żeby mieszkanie było NA
    > MNIE, a nie na teścia. Czy możemy połączyć wspólne siły w ten sposób, aby
> [...]
    Taki kredyt udziela Kredyt Bank. Mieszkanie będzie na Ciebie a zdolność
    kredytowa będzie liczona wspólnie. Co więcej kredyt w PLN (w KB) jest aktualnie
    jednym z najbardziej atrakcyjnych na rynku. Nie na darmo zdobył pierwsze
    miejsce w ostatnim rankingu Rzeczpospolitej. Tensor1.
    PS. Ze strony internetewej KB wynika, że na Biskupinie we Wrocławiu jest filia
    Kredyt Banku. Masz blisko.